2010. június 3., csütörtök

Szia:)
Ma tök jó napom volt!:)
Reggel amikor bementem a suliba ott volt Dorchen(L) és beszélgettünk. Tegnap msn-en beszéltük Dóra ruháját...A legjobb felsője a a párducmintás. Ezt beszéltük. És ma,ahogy megláttuk kivillant a párducmintás felsője..xD Ott helyben elkezdtünk nevetni...xD
Aztán első órában Éva nénivel voltunk. Nem volt semmi.
Második óra: Ének. Márta nénivel voltunk...annyit mesélt..én már a végére majdnem elaludtam.:) Annyit tudott mesélni.. meg elmesélte,h. mi lesz a Kis Bálint napon. Felírtam és így mndenre fel tudunk készülni..Igaz egy páran le is sz*rják..de mind1.
Harmadik óra: Természet. Szabó Attilától nem fogadta el a tanár a virágot. Aztán Milán akarta odaadni,de tőle sem fogadta el. Akk. kimentem én. Végre elfogadta..:D Aztán meg Szabót állítólag meg fogja buktatni....Aztán szünetben meg elmondtuk Kikával(Ł) a véleményünket róla. Aztán még Milánnak is beszóltam,mert mondott valamit rám, amit nem akarok leírni...xD Akit érdekel,majd megkérdezi..xD
Negyedik óra: egészségtan lett volna. De könyvtárba mentünk,mert a könyvtári könyveket vissza kellett vinni:D. Ott beszélgettünk, meg minden..:D
Aztán még szünetben beszélgettünk.:D Nem tudtam,h. mit rajzoljak a menetlevébe. xD De annyira nem is érdekel. majd lesz valamilyen és a többieket, akik meg rinyálnak azokat lesz*rom.:W
Aztán meg ofő órán meg beszélgettünk meg minden.
Később meg amikor jöttem haza, Kikával* mentem az ebédlőig és mögöttünk jöttek az ötödikesek. én egy lábbal tekertem és a mögöttem lévő ötödikesek kiröhögtek és utánoztak...-.-"
Nagyon komoly volt.
De ennyi voltam.<3.
Most épp Dorcheen-nel beszélek(Ł)
Puszii.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése