2010. június 4., péntek

Elvoltunk..xD

Sziia(:
Ma tök jó napom volt.^^.
Első óra: Tesi. Nem mentünk sehova,mert szakadt az eső..-.-" Nagyon elvoltunk. Bár az nem volt valami jó, amikor láttuk,hogy a tesi tanárunk sírt):
De elvoltunk nagyon. Ittam a vizet ilyen szopikálós üvegből és Dóri kiakarta venni a kezemből, mert be akarta vizezni a padot. Erre megnyomta és kijött a számból a víz. Majdenm behaltunk a röhögéstől..xD
Aztán 3-4 zsepit bevizeztünk és feldobtuk a plafonra. Tesi órán a plafonon volt 3 db. zsepi. 1 felettem, ami normális volt. 2 volt Kika* felett és az egyik zöld színű volt,mert temperás volt.xD
Aztán meg Barbi esernyőjével leszedtük mind a 3-at. Feldobtunk mégegyet. Az még mindig ott van..O.o xD Közben még Dorchennel kimentünk a wc-re és feltöltöttük az üvegemet vízzel. A wc-ben ki is csaptuk.xD Lecsaptuk egymást, meg a wc-be is locsoltunk. Aztán jött Gitta és sikított egyett és mi meg megijjedtünk..xD Nagyon jó volt. Szünetben meg "locsolkodtunk"..xD
Második óra: Német. Nem volt semmi extra. Leveleztem: Dorchennel, Erzsivel meg Emesével.(:
Harmadik óra: Nyelvtan. Éva nénivel voltunk. Meg leveleztem.^.^ Meg csináltak rólunk képeket...-.-"
Negyedik óra: Töri. Untam a fejem. De ez így szokott lenni.xD Rajzolgattam.xD
Ötödik óra: Matek. Beszélgettünk meg minden. Lau odajön hozzám. Köszönünk. Egyszerre megkérdeztük,hogy mizu? És aztán meg egyszerre válaszoltunk,hogy semmi.xD Elkezdtünk nevetni..xD
És mostmár meg kezdem várni a hétfőt,mert megyek Barbival Pestre.^^.
És azt még elfelejtettem,hogy reggel amikor mentem az iskolába, szakadt az eső...-.-"
Na ennyi voltam.^^.
Puszii.<3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése